tarif beyza'nin deyimiyle yine hayatimin baharinda tanistigim hatice'den..naaptin beyza:)..okuyanlar bizi kimbilir kac yasinda sanacak..daha 30 bile olmadik,hatta ben 19 gosteriyorum:))oyle diyorlar... gerci ben 50de de nalan abla gibi bahar kadini olacagim..:)umarim..
ilk tarifimiz sutlac..bildigimiz sutlac..sadece malzemelerde ufak ama aslinda buyuk degisiklik var..
pisirme kabi;evlendigimden beri ,yani yemek yapmaya basladigimdan beri teflon tencere kullaniyordum,celige gectim..en azindan otizm ihtimali tasiyan yavrukusun yemeklerinde..
keci sutu;kazein icermedigi icin organik keci sutune gectik ve tahmin ettigim gibi kizim sevmedi,bu sebeple sutlaca dondurdum,sutlacta sutun kokusu ve tadi kayboluyor
*pisirdikten sonra tencerede biraz sogumasini bekledim,bilindigi uzere plastik kaplarin tehlikesi,isindiginda yada donduruldugunda ortaya cikiyor,yani bu iki hal'de besine geciyor..bir miktar soguttuktan sonra nerminin sevdigi,dusurdugunde kirilmayacak kaplara bosalttim,uzerine cekilmis ceviz ekledim..
**buraya kadar basit,zor olan nermini yakalayip yedirmek